Events
Wanneer u een event organiseert, zoekt u een partij met de ervaring en de middelen om uw vakkundig te assisteren. Wij van bedieninginhuren.nl verzorgen medewerker bediening, barpersoneel, serveersters en keukenpersoneel. Bedieninginhuren.nl werft, selecteerd en traint Hospitality Krachten die tijdens uw event u uitstekend van dienst kunnen zijn!
Wilt u ook complete drankarrangementen, borrelarrangementen, barbecue arrangementen geef het aan op ons slimme aanvraagformulier!
KLIK – PRIJS – KLAAR
Alleen Horeca Personeel nodig? klik dan op de knop hieronder.
Welk Event wilt u organiseren?
Wat klanten over ons werk zeggen
Met enige regelmaat zetten wij zowel heren als dames in in de bediening, echte bartenders. Maar ook in de keuken zijn zij een zeer gewaardeerde speler geworden!
Fijne samenwerking en goed contact zijn voor ons ook zeker redenen om samen te werken!
Roderick Jongbloed, FB Manager Marriott
Grote complimenten aan zowel het personeel als de organisatie van bediening inhuren. Van te voren nog door de planner gebeld om de dag goed door te nemen, daardoor wisten de medewerkers van bediening inhuren zelf tijdens het feest precies wat ze moesten doen! Nogmaals mijn dank voor jullie goede samenwerken en harde inzet!
Kevin Siekmann (Food & Beverage manager) – Carlton Ambassador
Zij hebben de hele week lang alles tot in de puntjes verzorgd en ons enorm geholpen bij een seminar welke wij op locatie hebben gehouden
Michael van der Heijden, Salesmanager Tempo Team
Snel geschakeld bij een aanvraag op korte termijn! De mannen en dame hebben lekker gewerkt, ondanks dat ze elkaar niet allemaal kende werkten ze top samen als team! Bedankt!
Bas van Eck, Eigenaar Van Eck Catering
Wat heeft bedieninginhuren.nl ons waanzinnig goed geholpen! Ten eerste konden ze eerder komen en gingen ze direct aan de slag. Verder hielden ze alles in de gaten en waren ze super gezellig en vriendelijk. Door Bediening Inhuren hebben wij en onze gasten echt van ons feest kunnen laten genieten. Zonder Bediening Inhuren was dit feest niet zo'n succes geweest!
Kirsten Vos, Eigenaresse Bureau de Haagse Vos
Once again we are extremely happy with Bediening Inhuren!
Thank you to Mels, Igno and the team for taking all the organisation of the ANZAC Day breakfast for 200 hungry people out of my hands and taking care of it in such a highly professional and friendly manner.
See you again in 2019 or definitely before if I need caterers for a large event.
Joanne McCauley, Executive Assistant to the Ambassador of New Zealand
Bediening Inhuren doet wat hun naam beloofd!
De offerte was snel binnen, de prijs was scherp en de communicatie verliep soepel. Uiteindelijke werden onze verwachtingen overtroffen. De afsluiting met de borrel was ook goed geregeld. Daarnaast hebben ze alles netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Echt een aanrader.
Barbara Hensen, Secretaresse Lijn 1